בליטה זמנית בעור בקוטר כ-10מ"מ
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בערך אחת לשבוע/שבועיים יוצאת לי בליטה בעור (באזור הירך) בהיקף של כ-1 ס"מ ובצבע ורדרד/לבן. לאחר יממה, הבליטה נעלמת לגמרי. רופאת העור אמרה לי שזו עקיצה אבל, מאחר שהבליטה יוצאת בתדירות קבועה, אני מקבל את תשובתה בספקנות. האם לרופאה יש השערה כלשהי? (מצורפות תמונות) תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ייתכן כי מדובר בפפולר אורטיקריה, תגובה אלרגית לעקיצות. פריחות מסוג זה באות ונעלמות. במידה ונשאר ואינו חולף ממליצה לשוב לבדיקה חוזרת.
דוקטור מיכל, לא הבנתי למה התכוונת במילים: במידה ונשאר ולא חולף?