לא עובר Perioral dermatitis
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי.. מזה מספר חודשים עם הדבר הזה... מה הדרך היעילה ביותר בשביל לטפל בזה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, דרמטיטיס סביב הפה עשויה להיגרם לאחר טיפול ממושך בסטרואידים, קוסמטיקה, שינוייים הורמונליים ועוד חשוב להפסיק את הטיפול בסטרואידים, ניתן לנסות מקומית תכשיר אנטיביוטי כגון; קלינדמיצין או פרוטופיק. במקרים קשים יש צורך בטיפול אנטיביוטי דרך הפה. ממליצה לפנות לאבחון אצל רופא עור.
הייתי.. ורושמים לי רק סטרואידים או קרם לחות. ניסיתי להסביר גם שזה מה שקראתי ושטיפול מומלץ שרשום הוא דוקסי 100 אבל הרופאים לא חושבים ככה ורושמים לי סוגי סטראוידים.. ואגב זה סביב האף והעיניים בעיקר