אקנה בחל האחורי של הראש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובל מאקנה בחלק האחורי של הראש, והחלק התחתון שלו נפוח אך לא מוגלתי. אני מורח משחה שמכילה סטרואידים אבל הנפיחות לא יורדת, זה כבר כמה שבועות. האם נוזל אריתרומיצין יכול לעזור להורדת הנפיחות במקום כדורי אנטיביוטיקה או שרק כדורים יעזרו?
רושם כי מדובר באקנה קשה ודלקתית, ממליצה לפנות לרופא עור, ניתן לטפל בבעיה זו ברואקוטן תוך מעקב של בדיקות דם כולל תפקודי כבד, ספירת דם ופרופיל שומנים. בהצלחה!
תודה לך על התגובה. לצערי איני יכול לקחת רואקוטן מסיבות בריאותיות. אולי שילוב של אנטיביוטיקה (פרט למינוציקלין) וסטרואידים יכולים לעזור? אם כן על מה את יכולה להמליץ?