בלוטות בבית שחי שחוזרות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לפני כשנה התחילו להיווצר לי מין בלוטות בבית שחי, אחת אחרי השניה . הבלוטה גדלה, כואבת ולבסוף מתפוצצת ונהיה חור . עד כה היו 3 . יש לציין שלא החלפתי דאודורנט ומגלחת את הבית שחי באופן רגיל. ממה זה יכול להיות? מצרפת תמונה של בלוטה אחרי שהתפוצצה(החור) וליד אפשר להבחין בצלקת שנוצרה עקב בלוטה ישנה יותר וגדולה יותר שהתפוצצה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, יתכן כי הנך סובלת מאבצסים חוזרים באזור זה, מצב קשה יותר מתאפיין בסינוסים מפרישים, אבצסים, פיסטולות וצלקות דמוי "חבל" ונקרא הידראדניטיס . ממליצה לפנות לרופא עור לאבחון בהצלחה!