פצע שלא נירפא למעלה מחודש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר מעל חודש ימים ששרפו לי נגע מעל הברך בחנקן נוזלי. טופלתי שבועיים באופלומצין ללא שיפור כרגע הנגע שחור ומסביב בקוטר מטבע של שקל אדמומיות. כבר ארבעה ימים מורחת פוסידין פעמיים ביום אך אין עדיין שיפור. האם להמשיך בטיפול זה ועוד כמה ימים? ובכלל מה לעשות רופא עור שלי לא יהיה שבועיים.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, במידה ויש חום , התפשטות של האודם ורגישות ניכרת ממליצה לפנות לרופא משפחה. במידה ומדובר בתגובה מקומית בלבד ניתן להמשיך למרוח קרם אפלומיצין ולהקפיד לא לגעת בנגע. בהצלחה!