פטריה בציפורן הרגל שחזרה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כארבע שנים היתה לי פטריה בציפורן הרגל שגם גרמה לנפיחות בבלוטת הלימפה במפשעה. טופלתי בטרבניפין במשך 4 חודשים והציפורן הבריאה וגם הנפיחות בהלוטץ הלימפה ירדה. כעת שוב חזרה הפטריה בשלב התחלתי, שינוי במרקם הציפורן והתנפחות קלה של בלוטת הלימפה. הייתי מעדיף לא לקחת שוב כדורים ולנסות לחסל את הפטריה באמצעות תכשיר חיצוני (משום שהפטריה בשלב התחלתי) ושאלתי היא האם עדיף לק לוסריל או אמטריקס? קיבלתי המלצות טובות על אמטריקס החדשני לעומת לוסריל המיושן יותר בשל המנגנון השונה בה פועלת אמטריקס ובשל היכולת לחדור טוב יותר לתוך הציפורן. מה דעתך? והאם בכלל יש סיכוי לחיסול הפטריה ללא כדורים?
שלום, במידה ומדובר בציפורן אחת ניתן לנסות. שני התכשירים טובים , אמטריקס מתאים לשינויים בציפורן שאינם בהכרח פטרת. ממליצה לנסות 3 חודשים . בהצלחה!
הי בדוק כאן: https://store.tevalife.com/product/%D7%A4%D7%A0%D7%92%D7%95%D7%9E%D7%98/