ליכןפלאריס בקרקפת מה עדיף?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר תקופה של רגיעה נראה לי שהמחלה פעילה מאחר ואני חווה גרודים קלים בקרקפת וקו המח יש לי קשקש סביב זקיק השיער ראיתי רק אחד. אני לא יודעת מה עדיף למרוח דרמובט או נרידרם שניתנו עH שני רופאי עור שונים ולכמה זמן? בבקשה את עזרתך מודאגת
שתי המשחות האלה זה סיוט של תופעות לוואי שאת לא מדמיינת זה ממש נאיבי לקבל שתי משחות כאלה ולשאול מה עדיף ?
אם כן ? האם תוכל לשתף?
שלום, ממליצה לפנות לרופא עור /מרפאת שיער על מנת לשקול טיפול בכדורים כגון פלקווניל שמתאים למחלה זו. פחות ממליצה על טיפול בתכשיר מקומי . בהצלחה!
לכמה זמן יש לקחת פלקווניל? והאם כשמפסיקים המחלה חוזרת?