שאלה לגבי נבוס סבציוס
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבת שלי בת הארבע יש נבוס סבציוס על הראש מתחת לשיער. האם כדאי להסיר עכשיו? האם מסוכן? מי מטפל בזה ובאיזו דרך? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, מומלץ על מעקב של הנגע. בשיעור נמוך עשוי להשתנות לגידולים שפירים (לא מסוכנים) או לנגעים ממאירים (בשיעור נמוך גם כן). במידה והנגע משתנה ממליצה להיבדק על ידי רופא עור ובגיל בוגר יותר (בהתייעצות עם רופא עור ילדים) ניתן להסירו כירורגית. בהצלחה!
תודה רבה על התשובה! האם יש אין סכנה שיתפתח למשהו לפני שמסירים בגיל ההתבגרות? קצת מםחיד אותי להשאיר אותו...