נגעים מסביב לעיניים "xanthelasma"
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,לפני שנה וחצי עברתי ניתוחונים בארבעה מוקדים מסביב לעיניים להסרת נגעים בעור "xanthelasma" לאחר מס' חודשים התחילו לצאת שוב השומנים באותם איזורים. שאלתי, האם כדאי להסירם שוב? האם יש דרך אחרת להסירם מלבד ניתוחון? אולי בלייזר? ברצוני להדגיש שאיני סובלת מכולסטרול... אודה לתשובה, חיה
שלום, קסנטלזמה הינה הצטברות שומן מתחת לעור בגוון צהבהב. קסנטלזמה מופיעה באנשים הסובלים מיתר שומנים בדם אך גם באנשים בריאים. הטיפול מגוון וכולל הסרה כירורגית, צריבה חשמילית, טיפול בלייזר, שימוש בחומצה מקומית. לעיתים עלול להישאר כתם באזור ההסרה. במידה וישנה נטיה עשוי לחזור. בהצלחה!