תופעות ליווי למשחת איזומד?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב קיבלתי לטיפול בפיגמנטציה משחה איזומד לפנים ומשחת אלוקום לידיים. השתמשתי כיומיים. היום משעות הבוקר אזור הצוואר והדקולטה הפך באזורים רבים לצבע אדום עם כתמים לבנים, זה שורף טיפה ובלחיצה זה מתבהר וחוזר לצבע אדום. האם זה תופעות לוואי של אחת המשחות או משהו אחר שלא קשור?...הרי מרחתי לפנים וידיים בלבד, כמובן רחצתי ידיים לאחר המריחה. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ריכוז האזומד נמוך , אך עדיין יכולה להיות רגישות. ממליצה לעשות הפסקה שבוע ולמרוח לאחר מכן לסירוגין , יום כן יום לא. יש למרוח כמות קטנה .במידה וחוזר שנית להפסיק. בהצלחה!