הרפס
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי לפני שבועיים וחצי אצל רופאה אמרה שיש לי הרפס נתנה לי משפחה אנטביוטית ומרחתי עזר אבל לא העלים לגמרי נראה כרגע כמו בליטה שומה האם זה הגיוני שלא עבר ומה כדאי לעשות או שיכול להיות שזה בפנים לוקח יותר זמן מה אפשר לעשות?
שלום, הטיפול מגוון וכולל טיפול מקומי או טיפול בכדורים אנטי ויראליים ולא אנטיביוטיקה. הטיפול המקומי מבוסס על תכשירי אציקלוביר או נגזרות שלו, מומלץ למרוח לפחות 5-6 פעמים ביום על מנת שזמן המחלה יתקצר", אומרת ד"ר מידן. במקרים קשים לא די בתכשירים מקומיים ומומלץ לטפל בכדורים מסוג אציקלוביר או ולטרקס. טיפול בכדורים מקצר את זמן המחלה, כשחשוב ליטול את הכדור תוך 48 שעות מהופעת התסמינים. בהצלחה!
אז מה לדעתך לעשות לקבוע שוב תור לרופאה אולי תיתן כדורים או משחה אחרת או לחכות עוד קצת?