בן 17 עם בקר נבוס - יש טיפול ???
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי יש לי כבר 4 שנים את הבקר נבוס על השכמה השמאלית , הוא יחסית קטן וכהה אבל מאוד מאוד מפריע לי ( אני בן 17 ) מונע ממני ללכת לבריכה לים ועוד הרבה , יש טיפול ? אפילו רק להבהיר שישתלב יותר עם העור ? או להבהיר את הגבולות הלא סדירים שהם יחסית לכתם בהירים ומטושטשים ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ניתן לפנות להתייעצות במרכז המשולב לאסתטיקה בבית חולים איכילוב. בהצלחה!
היי תודה על המענה , המרכז באיכילוב הוא היחיד או שיש עוד אופציות ? וגם איזה אפשריות יש במרכז איכולוב ?