צלוליטיס כנראה מוזנח שנים רבות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 89. ב14.6.2017 נשלחתי למיון עם חשד לטרומבוזה ברגל ויצאתי עם אבחנה: צלוליטיס. קיבלתי 7 ימים צפוויט 500 מ"נ, והבטחה 100% של רופא המשפחה שזה יעבור. בינתיים הנפיחות של הרגל ירדה חלקית, אבל תחושת נימול, כאב, וגרד בכל הגוף, כולל הקרקפת דווקא גברה מאד. אני מניח שיש לי את הצלוליטיס שנים רבות, ואם לא הנפיחות הייתי ממשיך לסבול תחושת נימול בלי לדעת במה מדובר. יש לי תור לרופא עור בקופ"ח ב13.7 האם להמתין לתור או לחפש רפואה במקום אחר?
ממליצה לפנות לרופא נוירולוג לבדיקת תחושת הנימול. לגבי הזיהום העורי, לעיתים נשארת בצקת או אדמומיות קלה, ממליצה על מעקב רופא עור ובדיקת רופא כלי דם . בהצלחה!