חלודה ותופעות הלוואי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובלת ממערכת חיסון לקויה וממחלות כרוניות בעקבות כך. בדירה בה אני מתגוררת יש בעיית חלודה. כל הברזים מוציאים מים חלודים. לאחר כחודש התחילה להופיע אצלי פריחה בידיים שהלכה והחמירה עם הזמן והפכה לשלפוחיות מוגלתיות כואבות, מגרדות ושורפות הן הופיעו בעיקר בכפות הידיים.. ולאחר מספר חודשים התחילו להופיע גם בכפות הרגליים. הטיפולים שאני קיבלתי מרופא העור בחודשיים האחרונים לא מסייעים עד כה. האם יתכן ששימוש ממושך במים חלודים יגרמו לפריחה בעור? היכן ניתן למצוא מידע על תופעות החשיפה הממושכת לחלודה?
רושם כי מדובר ברגישות לניקל הגורמת לפריחה מסוג זה. הפריחה מכונה אקזמה דיסהידרוטית, ממליצה לפנות לרופא עור לקבלת טיפול בהצלחה!