שימוש בסטרואידים בקרקפת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב על פי המלצת רופא עור השתמשתי בחדשים האחרונים בדייבובט משחה 3ימים לאחר כחדשיים בקסמיאול גייל 4פעמים .בתקופה זו גם עשיתי בדיקת ביופסיה .בקרקפת . מאז אני מרגישה שאין לי תחושה בקודקוד ובצד ימין של הקרקפת . האם יכולה להיות לנ"ל השפעה או השלכות ? מה עלי לעשות ? תודה רבה
קסמיול זה דייבובט שכבר קבלת אותו. הם מכילים את אותו המרכיב הסטרואידי . ההבדל בניהם שקסמיול זה ג"ל דייבובט זה קרם. זה לא משנה את העובדה שהמרכיב הפעיל זהה לחלוטין. למרוח סטרואידים לאורך זמן ובפרט דרמובט הקטלני זה אסון. אז תשאלי מה עושים ? צריך לא לעשות כלום כי לרופא עור אין מה להציע מלבד סטרואידים.
שלום, לא ידועה על תופעת לוואי זו