קרם gentarim במה מטפל?
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי הייתי אצל רופא העור נתן לי קרם gentarim שאלתי: האם קרם גנטרין מטפל ב"שלבקת חוגרת "? או "ב"סתם פצעים על העור כגון "פרונקל" אני שואלת כי לא הצלחתי להבין מהי אבחנתו, אז מנסה ע"פ הטיפול להבין לרופא אני אחזור כמובן אך התור הבא רק עוד שבוע . אשמח לעזרתך תודה
משחת גנטמיצין הינה משחה אנטיביוטית. לטיפול בשלבקת חוגרת מומלץ על טיפול בזובירקס. במידה ויש זיהום משני מומלץ על משחת בקטרובן או פוסידין. בהצלחה!
היי תודה, אני לא הצלחתי להבין מהרופא מה יש לי,אז מתשובתך אני מסיקה שיש לי שלבקת חוגרת? קראתי על זה, וזה לא מה שיש לי, האם המשחה שנתן לי מטפלת בעוד דברים חוץ משלבקת חוגרת? תודה