לא יודעת מה יש לי בפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמעט 4 חודשים הייתי עם מינוציקלין וכשהגעתי לרופא אחר אמר לי להפסיק נתן לי אפלומיצין שהרגיע לי קצת את הדלקת. האדמומיות נשארה. ובנוסף מחמירה לאחר הליכה קצרה בשמש עם קרם הגנה כובע ומשקפים. תמיד חוזרת הביתה ובערב לאחר המקלחת הפנים שלי הם כמו כוויה. אובדת עצות כבר. יותר מחצי שנה סובלת ולא מרגישה שמקבלת מענה...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, מינוציקלין היא תרופה אנטיביוטית, ומתאימה למחלות עור שונות כגון: אקנה ורוזציאה. יש צורך בבדיקה קלינית של העור ,היות ואדמומיות בעור קיימת במצבים רבים. בהצלחה!