קרקפת פצועה ומדממת אחרי חמצון שיער
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול הספר עשה לבת שלי הבהרה לבלונד פעם ראשונה בחייה.היא גם מעולם לא צבעה. הוא ידע שהיא סבלה מסבוריאה ואמר שיהיה בסדר.כשהגיעה הביתה אני רואה שהקרקפת פצועה כולה, יש מקומות עם פצעים ודם קרוש וניראה שכאילו הקרקפת כולה נכוויתה ואדמויות יש אפילו בצוואר ואולי גם שלפוחיות.צילצלתי לספר הבוקר וסיפרתי לו. הוא אמר שזה בסדר ומוכר בגלל ההבהרה ובגלל שיש לה קרקפת רגישה ושיעבור עוד עשרה ימים אחרי שהקרקפת תתחדש אמר לשים משחה להרגעה ואין צורך להיבהל ושזה יעבור.אמר שאין צורך בשטיפת שיער ושאמתין. שמתי לה בפנטן בינתיים. האם לגשת לרופא? מה עושים? יש לה היסטוריה של סבוריאה והספר ידע לפני שניגש לצבוע לה. אשמח לתשובה בבקשה
שלום, ניתן למרוח משחת פוסיקורט או אפלומיצין לטיפול בפצעים והרגעת הדלקת. יש צורך במרשם רופא. בהצלחה!