נשירת שיער - כמה שאלות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. אני חדש בעסק - בן 25 והתחלתי להתקרח בשנים האחרונות באזורים שמצידי הבלורית. ברשותך, יש לי כמה שאלות. 1) האם חפיפה בשמפו רגיל שמוכרים בחנויות מזיק ומוסיף לנשירה, או שאין קשר כלל? 2) מה הדין לגבי ג'ל לשיער? 3) רופא העור המליץ לי לרכוש את אחת מ-2 הבאים: מינוקסי או Hair Gain. מה יותר מומלץ, לדעתך? 4) מה דעתך על שמפו אלופסין? האם יש שמפו טוב יותר שכדאי לחפוף בו? תודה. אביב
שלום, רושם כי הנך סובל מהתקרחות גברית המאופיינת בנסיגה של מרכז הקרקפת , קו השיער הקדמי ובאזור הצדעיים לאחר גיל ההתבגרות. התקרחות מסוג זה נגרמת מנטייה משפחתית (או גנטית) וגורמים הורמונליים ולפיכך אין קשר לסוג השמפו או לשימוש בג'ל. ישנו טיפול מקומי בספרי מינוקסי / קצף הירגיין וטיפול בכדורים בשם פרופסיה. הטיפול בקצף נוח יותר מאשר בספריי. בהצלחה!