ידיים יבשות וסדוקות מאוד
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בחודשים האחרונים שמתי לב שהידיים שלי ממש יבשות, עד כדי כך שממש יש פצעים. מה הסיבה לזה? זה קשור לחורף? לא היה לי את זה באף חורף קודם. אני רץ בערב 3-4 פעמים בשבוע, זה יכול להיות קשור? אולי מחסור באיזשהם ויטמינים או מינרלים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, יובש ניכר עשוי להיות משני לשינויי מזג אוויר, משנית לאלרגיה ממגע , אטופיק דרמטיטיס , חשיפה ממושכת למים ועוד. ממליצה בשלב ראשון על ליחוח העור. ניתן לנסות תכשירים כגון: קרם דקסריל, יולקטין וכדומה. במידה ואין הטבה ממליצה לפנות לרופא עור. בהצלחה!