העור הופך אדום כשאני מעבירה אצבע עליו
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום כבר כמה חודשים כשאני נוגעת בשפשוף לכיוון אחד לא חזק (עם האצבע) נהיה פס לבן ואחרכך נהיה אדום, אחרי דקה זה נעלם. זה בפנים, בזרועות, נדמה לי שבכל הגוף. מעבירה את היד על הלחי והיא הנהית סמוקה.. אין נפיחות, אין בליטה, רק הופך אדום כאילו שפשפתי ממש חזק. מה זה יכול להיות? האם עלי לעשות בדיקות מסוימות? לא נראה שזה עומד לעבור. עד כמה שידוע לי אינני אלרגית לכלום. תודה רבה
שלום, יתכן כי מדובר בתופעה המכונה דרמוגרפיזם הקיימת באורטיקריה או סרפדת בעברית. זוהי פריחה (בצורת פסים ולולאות) הקיימת לאחר הפעלת לחץ מכאני. לעיתים מופיעה באזורי לחץ כגון: מתחת לקו החזייה או לחגורה (Delayed Pressure Urticaria). בהצלחה!