אוזן סתומה וכואבת 3 חודשים

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון - סינוסים

01/08/2019 | 20:19 | מאת: אלין

שלום רב , 3 חודשים אני סובלת מאוזן סתומה לגמרי קשה לי לשמוע מאותה אוזן וכאבים שבאים לפתע ונעלמים מספר פעמים ביום, בנוסף קולות שבוקעים מהאוזן כמו פיצפוצים או בועות. שמשבש לי את החיים לחלוטין. 3 רופא א.א.ג האחרון מלפני חודש וחצי, לא ראו כלום ושלשלום רופאה כללית זיהתה שיש לי סינוסיטיס קיבלתי אוגמנטין לעשרה ימים ואמרה שהכל מחובר וכנראה שהאוזן סתומה בגלל סינוסיטיס. (עשיתי גם צילום סינוסים שלא ראו כלום בצילום והרופאה אמרה שבחלק מהמקרים הצילום לא משקף ולא מראה שיש סינוסיטיס ושכן אקח אוגמנטין) שאלתי האם זה נכון לגבי האוזן שמטרידה אותי יום ולילה שקשה לי לתפקד שזה בגלל הסינוסיטיס או שאין קשר ואני בבעיה אחרת לגמרי. תודה על תשובתך שאדע איך להתנהל ולפנות שוב לא.א.ג או שאין צורך ועם האנטיביוטיקה זה ייעלם. תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה
01/08/2019 | 21:07 | מאת: אלין

שכחתי להוסיף שיש לי גודש באף, כאבי ראש, שאני נוקשת מעל העיניים כואב לי איפה שהסינוסים ולחץ בכל הפנים כולל אוזניים שהם סתומות. תודה.

04/08/2019 | 18:39 | מאת: אלין

פרופ' נכבד, חזרתי עכשיו מרופא א.א.ג שוב ומסתבר שיש לי נוזלים באוזן שמאל. היום זה היום החמישי שאני לוקחת אוגמנטין שהקל עלי מאד בכאבים מעל המצח, בגודש בעף ובהרגשה הכללית. הרופאה הכללית אמרה לי לקחת לפחות 10 ימים או 14 יום. השאלה שלי האם האוגמנטין יכול ליבש את הנוזלים והאם כדאי לקחת עוד תרופה כמו סינופד למשל כדי לייבש את הנוזלים או משהו אחר שאתה ממליץ. וכמו כן האם נוזלים נעלמים לבד ותוך כמה זמן. אני סובלת מזה בערך חודשיים וחצי. תודה רבה על התשובה והסבלנות שלך, שבוע טוב.

09/08/2019 | 19:18 | מאת: אלין

נשארו לי 3 כדורים והפסקתי כי אתמול התחלתי להרגיש גודש בגרון , קשה לבלוע כאילו הכל נפוח פשוט לא יכולתי יותר עם התרופה הזאת שגמרה אותי לגמרי, אולי תופעת לוואי של האוגמנטין. האם 3 כדורים פחות זה קריטי לסינוסיטיס לדעתך? עדיין האוזניים סתומות פחות לחץ מה שהיה בהתחלה ומן זמזום כזה כל הזמן. מה דעתך בנושא אודה לך על כיוון. האם לדעתך הגוף בסוף מרפא את עצמו לבד ולהפסיק אם הכל ותוך חודש חודשיים הכל יעבור לבד? תודה וסליחה על מליון שאלות.

10/08/2019 | 13:56 | מאת: אלין

בבוקר החלטתי לסיים את השלושה כדורים שנשארו, לקחתי בבוקר אקח בערב ומחר. מקווה שאני לא עושה לעצמי נזק בלתי הפיך במשחק עם האנטיביוטיקה כשלעצמו מאד לא בריא, עדיין האוזן סתומה מאד ומציקה. תודה שוב.

אם האוזן סתומה מאד ומציקה כדאי לעבור בדיקה אצל א א גרון. בברכה

שלום, חזרת מרופא א.א.ג ושוב ומסתבר שיש נוזלים באוזן שמאל. את לוקחת אוגמנטין שהקל מאד בכאבים מעל המצח, בגודש בעף ובהרגשה הכללית. הרופאה הכללית אמרה לקחת לפחות 10 ימים או 14 יום. אוגמנטין הוא אנטי דלקתי ולא תמיד יכול ליבש את הנוזלים. כדאי לקחת עוד תרופה כמו סינופד. למשל כדי לייבש את הנוזלים או משהו אחר שאתה ממליץ. לוקח לנוזלים זמן ממושך להעלם. יש צורך בבדיקת א א גרון ובדיקת נזופרינקס עקב מצב ממושך של אטימות אזן . בדיקה עם FO סיב אופטי. בברכה

מנהל פורום אף אוזן גרון - סינוסים