בלפריטיס חוזר שוב ובגדול
דיון מתוך פורום עין יבשה - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני גבר גיל 52, בגיל 40 בערך התחילו לי שעורות. פעמים בשנה, שעורות כואבות ודי גדולות. עחרי כמה שנים ומעבר מרופא עיניים לרופא עיניים. הגעתי לרופא שאמר לי שיש לי בלפריטיס. נתן לי טיפול ל 3 חודשים ובמשך 4 שנים נעלם הבלפריטיס וכמובן השעורות. לפני חודש שעורה עצומה צמחה לי, הלכתי לרופא נתן לי אנטיביוטיקה לשבוע ומשחות מקסיטרול ואמר לי שיש לי בלפריטיס (זה חזר?). השעורה עברה, אבל עדיין יש לי בעפעף התחתון אדמומיות, מץוגם לפעמים בלחמית, מרגיש לפעמים כמו חול בעין, שם סיסטיין . הפסקתי עם המקסיטרול גץכי זה פצע לי את העור אחרי שימוש של שבוע. שם משחה אנטיביוטית שהרופא עיניים נתן לי. שאלתי, איך אפשר להגיע להפוגה שוב של כמה שנים. וחודש אדמומיות זה לא חריג בעפעף התחתון, זה לא חריג מדי? תודה מראש
שלום רב, כפי שציינת מדובר ככל הנראה בשעורה כלואה שמצריכה בהמשך ניכוז. אני ממליץ על טיפול בקומפרסים מים חמים לניקוי העפעפיים וטיפול ככל הנראה בדוקסילין (אנטיביוטיקה דרך הפה) כמניעה. בכל מקרה יש צורך במעקב וטיפול של רופא עיניים מומחה.
הייתי פעמיים אצל רופא עיניים מומחה, יש טעם ללכת שוב אם אין החמרה, אלא רק מצב סטטי שלא מחמיר. תודה רבה