ורידים ברגליים מניעה

דיון מתוך פורום  העלמת ורידים ברגלים, העלמת נימים

03/09/2018 | 08:05 | מאת: דניאל

היי, אני בת 28 ויש לי נטייה גנטית לורידים ברגליים ברצוני למנוע כמה שניתן. אמרו שבכל הזדמנות מומלץ להרים רגליים. שאלתי האם כדאי ממש להרים את הרגליים ב90 מעלות כנגד קיר? זא ממש להצמיד ישבן לקיר והרגליים ישרעו למעלה. האם זה גם יכול להיות יעיל ואם כן כמה זמן מומלץ? תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

למעשה לא ניתן למנוע בבטחון. רצויה פעילות גופנית - הכי פשוט הליכה. להמנע מעמידה או ישיבה ממושכת בלי הנעת הרגליים. בעמידה ניתן להעביר משקל מרגל לרגל או לעלות על קצות האצבעות. בישיבה להפעיל את כפות הרגליים כמו דיווש. הרמת רגליים מספקת ע"י שרפרף לפחות 20 ס"מ מעל לרצפה. לא חייבים מעל לכך. מעבר לכך להמנע מהשמת יתר ומהרמת משאות כבדים באופן רציף או ממושך. המניעה הכי חשובה ויעילה היא להיוולד להורים סבים וסבתות ללא דליות !!!

05/09/2018 | 09:30 | מאת: דניאל

הבנתי. לצערי יש לי גנטיקה לזה לכן חוששת ושמתי לב שהורידים שלי ממש נראים לעין ואני מפחדת שיהפכו לדליות ושיבלטו וחלילה יצאו נימים. אני חושבת פשוט להסתיר אותם כרגע עם צבע משזף כמו מייק אפ לרגליים. שאלה לי נהיה לי גם עוד מלפני שנתיים באיזור הברך 2-3 ג׳ולות כזה עיגולים קטנים רכים בולטים מעל לפני העור. יש מצב שזה דליות בעצם? זה לא כואב זה פשוט לא ככ אסתטי. ואני עושה אימוני משקולת האם זה מסוכן? להפסיק? לעשות רק הליכות?

מנהל פורום העלמת ורידים ברגלים, העלמת נימים