מתוסכל מחוסר שינה טובה

דיון מתוך פורום  הפרעות עוררות, שינה ועייפות

30/11/2018 | 19:24 | מאת: אלמוני

בן 35. סובל מעייפות כרונית. הלכתי לכל הרופאים האפשריים. בהתחלה חשבתי שזה כתוצאה מהמוגלובין נמוך. התחלתי לקחת ברזל. מאגרי ברזל גבוהים. אמרו שזה קשור לשינה. עשיתי בדיקת מעבדת שינה ב2015 ו-2016 אמרו לי שאין בעיה בנשימה. אמרו לי שבעיות שינה אולי פסיכולוגיות. הלכתי לפסיכולוג לא עוזר. הבעיות הן כדלקמן: כשעבדתי ( היום אני מובטל בגלל בעיות השינה) - יקיצה ב4 בבוקר כשהלכתי לישון ב12 -חזרה לשינה אחרי כמה דק וקימה ב730 מת מעייפות כאלו לא ישנתי. . לפעמים שינה טרופה- הולך לישון ב12 מתעורר ב130. חוזר לישון. קימה ב330. היתי גם אצל פסיכיאטר שרשם לי קלונקס וזה לא עוזר בכלל וזה גם גורם להתמכרות. אמביאן ניסיתי זה עוזר מעט אבל ממכר. שינה לא מרעננת-אפילו בימים כשאני ישן טוב ורצוף כמה שעות-אני מתעורר עייף! נמאס לי להיות ככה. מי יכול לאבחן אותי? מי יכול לעזור? מה יש לי?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, הפרעות שינה אינן מסתכמות רק במצב הנשימה בשינה, ישנן בעיות אחרות שיכולות לגרום לשינה לא איכותית או עייפות. כמו גם לא רק רמות ברזל נמוכות עלולות לגרום לכך אלא פרמטרים נוספים. מציעה לך לערוך בירור מסודר הכולל בדיקות דם מלאות ושיחה אישית עם רופא שינה בברכה ד"R מיכל לוסטיג

05/12/2018 | 14:15 | מאת: אלמוני

עשיתי בדיקות דם. פריטין גבוה, המוגלובין על סף המינימום, ברזל תקין. ההמטולוג אמר שבדיקות בסדר. מה זה רופאת שינה? אין דבר כזה במכבי. אנא מסרי לי שם שאוכל ללכת אליו בתל אביב. יש פסיכולוגית שינה שהיתי אצלה-מיכל רכס אבל היא לא סייעה לי.

מנהל פורום הפרעות עוררות, שינה ועייפות