שאלה לדיאטנית - השמנה מזלילות בשישי-שבת סוף שבוע

דיון מתוך פורום  השמנת יתר, קיצור, מעקף ושרוול קיבה

15/07/2018 | 07:29 | מאת: דקלה

ביום חמישי בבוקר נשקלתי 57.00 . ביום שישי אכלתי כמויות עצומות של אוכל- פיצות, עוגות, גלידות, פנקייקים, כדורי שוקולד, שוקולדים. אכלתי מעל 10 אלף קלוריות. וביום שבת אכלתי 2 פיתות עם סביח וג'חנון ועוד הרבה אוכל. ועכשיו אני עולה על המשקל אחרי יומיים שזללתי ואני שוקלת עכשיו 61.8 קילו. זה אומר בדיוק 5 קילו עליתי מיום חמישי בבוקר. עכשיו הבטן שלי גם תפחה מאוד על הבוקר. וביום שישי ושבת אחרי כל האוכל הבטן שלי נהיה לי כרס ענקית. האם זה בלתי הפיך עלייה של 5 קילו מזלילה של יומיים שבמהלך היומיים אכלתי לפחות 20 אלף קלוריות. האם נגרם לי השמנה בלתי הפיכה עכשיו? איך אני אוריד עכשיו את ה-5 קילו שהעליתי ביום שישי שבת?

לקריאה נוספת והעמקה

דקלה שלום, השמנה אינה מצב בלתי הפיך. ההמלצה שלי אליך היא לגשת לטיפול אצל דיאטנית שתעזור לך לנרמל את הרגלי האכילה שלך. האכילה שתארת נשמעת כמו בולמוס, אם את מרגישה שאין לך שליטה באכילה שלך, אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית המתמחה בהפרעות אכילה. בהצלחה.

20/07/2018 | 20:30 | מאת: מומחה למטרידים

לדקלה, את רזה מדי עד גבול האנורקסיה ואוכלת מעט מדי. את חייבת להכפיל ולשלש את כמויות האוכל שאת אוכלת, בדגש על ממתקים, פיצות וג'חנונים, אל תדאגי למשקל. חיים רק פעם אחת. הרבה בריאות.

מנהלי פורום השמנת יתר, קיצור, מעקף ושרוול קיבה