תוספי מזון
דיון מתוך פורום ייעוץ תרופתי מותאם אישית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אנו בני 70+ בדר'כ בריאים. בין שנינו אנו צורכים 1 אומגה3 כל יום ,חצי כדור ליפיטור ועוד כמה ויטמינים במינון נמוך. שאלתי: כמה המינון המומלץ אחד ליום של q10 היום כתוב לנו על האריזה שרכשנו בביקור בארה'ב 100 מ'ג. אני יודעת שמוכרים מ-30מ'ג ומעלה. האם זה חשוב? אודה על המלצתך , עדנה
שלום רב, המינונים של Q10 נעים בין 30 עד 200 מג' להתוויות שונות, לעיתים אף במינונים גבוהים יותר. התוספת המומלצת למטופלים הנוטלים סטטינים, 30-60 מג' פעם או פעמיים ביום. המינונים הגבוהים יותר - 100 מג' למעלה מיועדים בד"כ למחלות לבביות שונות ומחלות של שריר הלב, מחלות נוירולוגיות שונות כגון פרקינסון ועוד. נשמח לייעץ לכם באופן אישי, פנים מול פנים, לתיאום טל. 08-9778339. בכבוד רב, פרופ' מתי ברקוביץ מנהל היחידה לפרמקולוגיה קלינית מרכז הרפואי "אסף-הרופא"