תוצאות אולטרסאונד
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 50, 3 שנים ללא מחזור. ב-u.s לפני כשלושה חודשים עובי הרירית כ-8 מ"מ, תוצאות בדיקת דם: E2 - 435 Lh - 27 FSH -25 Tsh - 0.49 באולטרסאונד השבוע: רחם: אורך - 43 מ"מ עובי - 35 מ"מ רוחב - 44 מ"מ עובי רירית 4.4 מ"מ. שחלה ימנית: אורך - 16 מ"מ גובה - 11 מ"מ שחלה שמאלית: אורך - 21 מ"מ גובה - 11 מ"מ בקיר הקדמי של הרחם שרירן אינטרמורלי בגודל 12 מ"מ. מדי מספר חודשים עובי רירית הרחם משתנה. גם מבלי לבדוק זאת ב- u.s אני יודעת זאת על-פי ההפרשות וכאבים בפטמות. לדעתי אם הייתי עושה u.s לפני כשבועיים גם הייתה רירית עבה יותר. האם הדבר מהווה בעיה ? האם יש להמשיך ולעקוב באולטרסאונד ? תודה
ימית שלום ותודה על שאלתך. הממצאים אינם תקינים לכאורה ויש לפנות למעקב וכנראה טיפול רפואי מסודר. בברכה דר' זלוצובר
ימית שלום ותודה על שאלתך. הממצאים אינם תקינים לכאורה ויש לפנות למעקב וכנראה טיפול רפואי מסודר. בברכה דר' זלוצובר