נטילת וגיפארם תופעות לוואי
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 54, המחזור הפסיק לפני שנה. בעקבות תלונות על יובש בנרתיק הרופא רשם לי ואגיפארם ואמר לי במשך שבועיים לקחת יום כן יום לא ואחכ פעמיים בשבוע ( טבליות לתוך הנרתיק) נטלתי עד כה 3 טבליות ועברו 6 ימים. 1. מדי יום יש הכתמה דמית קלה, האם זו תופעה נורמלית או שעלי להפסיק את הנטילה? האם זה מעיד על גדילת רירית? 2 עדכנתי את הרופא שיש לי לופוס, הוא אמר שזה לא בעייתי כי מדובר על טיפול הורמונלי מקומי. יחד עם rאת בעלון לצרכן כתוב במפורש (אם הבנתי נכון) שמצב של לופוס עשוי להיות בעייתי. האם לדעתך אני יכולה להמשיך להשתמש בתכשיר בעקבות שני הסעיפים שציינתי? תודה
סיגל שלום ותודה על שאלתך. ככלל לופוס לא מהוה הוראת נוגד מוחלטת לתכשיר. לגבי הדימומים, צריך לבדוק אותך . בברכה דר'