היצרות של עורק הצוואר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בת 61 ומזה כ 11 שנים מטופלת באוורל קונטי. בשנה האחרונה המדבקות חדלו להשפיע. בהתחלה, הפסקה זמנית של המדבקות וחזרה אליה היתה מצליחה אבל אז שום טריק לא עבד וגלי החום היו פשוט איומים. הטיפול הוחלף לאביאנה בהצלחה רבה. אלא ש.... בבדיקת דופלר שנעשה לי לאחרונה התגלתה הצרות של 30-40% בעורק הצווארי. בבדיקות דם אין בעיה של קרישת יתר. האם לאור נתונים אלה אני מנועה להמשיך בטיפול ההורמונלי? האם נגזר עלי לחזור לסיוט של לפני ההורמונים? בתודה מראש...
שושנה שלום ותודה על שאלתך. ככלל אינך מנועה לחלוטין מטיפול הורמונלי אם כי יש להתאים לך טיפול הורמונלי וטיפול בכלל עקב הממצאים שאת מציינת. בברכה דר' זלוצובר