גלי חום, בדיקות וטיפול בגיל המעבר
דיון מתוך פורום גיל המעבר וטיפול הורמונלי חילופי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 55 וקצת. גלי חום לא קבועים החלו לפני כשבועיים ואז גם שמתי לב כי מזה כמה חודשים לא קיבלתי מחזור שהיה סדיר. רופא נשים ישר איבחן ונתן eviana, עשיתי בדיקות דם רגילות והכל יחסית תקין למעט ויטמיןנd שבחוסר. מניחה שיש הסתגלות אבל המצב של גלי החום רק מחמיר עד כאב בשיער הראש ובידיים. כמה זמן יכול לקחת והאם לא הייתי צריכה לבצע בדיקות נוספות? תודה
איריס שלום ותודה על שאלתך. איני רואה בשלב זה מקום לבדיקות נוספות אך פחות מקובל להתחיל טיפול הורמונלי לאישה שאינה בגיל מעבר (המוגדר כשנה ללא וסת) בברכה דר' זלוצובר
גלי החום, תחושת הכאב בעור ובגוף והפכו לבלתי ניסבלים. אם כך מה לעשות?