פיגמנטציה בלחיים מהו השימוש הנכון בקיץ
דיון מתוך פורום פיגמנטציה - כתמי עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 48,כבר מספר שנים יש לי פיגמנטציה בלחיים,השתמשתי המון בהידרוקינון 4%.ובחצי שנה האחרונה רופא העור רקח לי הידרוקינון 6%וכמובן התוספות הנילוות-חומצה קוג'ית,רטינול,חומצה אסקרובונית,הידרו קורטיזון. הכתמים התבהרו במעט ושם זה נעצר ושומר על הקיים. שאלתי היא-כעת לקראת הקיץ אני אפסיק את השימוש(בהמלצת הרופא)-האם הםיגמנטציה תחמיר? אפשרי בקיץ בינתיים להשתמש בתכשירים טיבעיים ושמנים אתריים?או בעצם לשלב בין שניהים? אשמח לתשובתכם. תודה מראש.
מה היתה האבחנה של רופא העור שלך? האם המדובר במלזמה (כתמים המופיעים בהריונות או בעת נטילת גלולות). הטפול העיקרי הינו התערובת של קליגמן (אותה קיבלת). ניתן להמשיך טפול גם בקיץ. חשובה ביותר הגנה טובה משמש (לפחות פעמיים ביום). אם אין הטבה מספקת ניתן להעלות רכוז של הידרוקינון (תוך בקורת רופא העור שלך).