קושי להיכנס להיריון
דיון מתוך פורום אנדומטריוזיס - כאבי מחזור ואגן כרוניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 31. לפני כשנה אובחן כחשד לאנדומטריוזיס עקב 3 תסמינים: 1) אני סובלת מכאבי מחזור קשים רק במהלך היום הראשון של המחזור שמוקלים באמצעות שימוש במשככי כאבים 2) כאבים בחדירה עמוקה 3) דימום כבד. מחזור סדיר, ביוץ סדיר (מבצעת בדיקות ביוץ ביתיות) אני ובעלי מנסים להיכנס במשך 4 חודשים להיריון ללא הצלחה. האם יש לפנות בשלב זה לטיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, לפי התלונות שלך את בהחלט צריכה לפנות להערכה ובדיקה. תלונותיך מתאימים לאנדומטריוזיס. ממליץ שתפני למרפאה לבדיקה ואשמח לעזור. בברכה דר שינמן
(מספר מקשר)