דימומים קשים במחזור
דיון מתוך פורום אנדומטריוזיס - כאבי מחזור ואגן כרוניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שינמן שלום רב לפני כ-7 חודשים עברתי לפרסקופיה בעקבות ציסטה אנדומטריומה. התגלה אנדומטריוזיס דרגה 4 עם מעורבות רקטווגינלית שלא טופלה מכיוון שלא ידעו עליה לפני הניתוח. כארבעה חודשים מטופלת ivf. מאז הניתוח המחזורים שלי הפכו להיות קשים מבחינת הדימום. ביומיים הראשונים של המחזור יש לי דימומים גושיים. בת 41. נשמע סביר שלאחר הניתוח פתאום השתנה המחזור? מה זה יכול להיות? יש סיבה להילחץ? תודה, טל
טל שלום, בדכ אין קשר ברור בין ניתוח לדימום שאת חווה. הדימום קשור בעיקר במאזן הורמונלי וכן כמובן למצב הרחם שלך. צריך לבצע הערכה מלאה של מצבך ואז ניתן להעריך מה סיבת הדימום וכן גם מה מצב האנדומטריוזיס. צריך בדיקה של הרחם, בדיקת אוטראסאונד ולעיתים היסטרוסקופיה. את מוזמנת לפנות למרפאתי ואשמח לעזור. בברכה דר שינמן