תרומת ביצית ואנדרומטריוזיס
דיון מתוך פורום אנדומטריוזיס - כאבי מחזור ואגן כרוניים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם יש קשר בין אמדרומטריוזיס לרזרבה שחלתית נמוכה ? כמו כן, האם כאשר יש אנדרומטריוזיס עם הידבקויות באגן - יש טעם לבצע תרומת ביצית ? האם יש מחקרים הדנים בהצלחות בטיפול תרומת ביצית לנשים עם אנדרומטריוזיס ? אודה להתייחסותך.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אנדומטריוזיס שחלתי יכול לפגוע ברזרבה שחלתית במקרים מסויימים. תרומת ביצית ניתנת לביצוע גם אם יש הדבקויות או אנדומטריוזיס. במקרים שיש אנדומטריוזיס מפושט יש לשקול טיפול באנדומטריוזיס לפני הטיפול על מנת לשפר את הסיכוי להרות. בברכה דר שינמן
(מספר מקשר)