לידת עכוז לידה ראשונה
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לידה ראשונה, סכרת היריון גבולית מאוזנת בדיאטה. שבוע 37 + 2 מצג עכוז משקל 3000 גרם frank breech וחבל כרוך סביב הצוואר משבוע 19. נקבע לי ניסיון היפוך בבי"ח כרמל בשבוע 37+4, אך שיליה קדמית, מי שפיר 10 וכאמור לידה ראשונה. גרה בגלבוע, באנגלי בנצרת מוכנים לקבל אותי ללידת עכוז טבעית, 2 רופאים שם עם הכשרה וניסיון ד"ר יעקוב וד"ר פאדל. והתנאי- במידה ותישאר במצג הנ"ל ומשקל לא יעלה על 3500. במקרה כזה, האם יש טעם להרחיק לביקור חולים? מעל שעתיים נסיעה ורוצה להגיע בלידה פעילה ללא התערבויות.
שלום מיטל, אני מסכים עם הגישה שלהם. גם אני לא ממליץ לידת עכוז מעל 3500-3600 גרם בלידה ראשונה. אם יש להם נסיון, תלכי על זה אבל תנסי קודם כל את ההיפוך. בהצלחה, ד"ר שווד