הפסקת אריפליי

דיון מתוך פורום  הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים

13/11/2015 | 17:50 | מאת: אמא לילד אוטיסט

שלום , הבן שלי מקבל אריפליי בערך שנתיים, לפני מספר חודשים החל לסבול גם מאפילפסיה,לאחרונה סובל מכאבי ראש איומים ואלימות הרופאה הורתה להפסיק את הכדור בהדרגה ולהגיע למינון של 2.5 מ"ג אולם אין כגור במינון הזה- האם אפשר לחתוך את הכדור של ה-5 מ"ג? רוקח לא ידע לומר לי.

לקריאה נוספת והעמקה

אמא שלום, התשובה לשאלה הקונקרטית היא כן. מותר לחצות כדור של Ariply. מעבר לכך, ויותר חשוב, השלוב של הופעת אפילפסיה, כאבי ראש קשים ואלימות מחייבת בדיקת נוירולוג באופן דחוף, אם לא נבדק עד עתה. הרבה בריאות ושבוע טוב, ד"ר ברנע ארז.

21/11/2015 | 21:41 | מאת: עדכון לאריפליי

הסיבה שהורדתי את מינון האריפליי היה במהך הורדת הכדור לחלוטין כי הרגשתי שהכדור משפיע רע על הבן שלי ובכל פעם שאמרנו לרופאים שהוא עדיין אלים-העלו את המינון. האפילפסיה אכן הגיעה כשנה וחודשיים אחרי שהתחלנו לקחת אריפליי. אנחנו כעת כבר שבוע ללא הכדור, אחרי אשפוז בית וגמילה מאוד קשה. מאתמול הוא חזר לחייך, הפסיק להכות את עצמו וקיבלתי את הבן שלי בחזרה. אני לא האמא היחידה שמדווחת על אפילפסיה אחרי תקופה של לקיחת האריפליי, אולי הגיע זמן להפסיק לתת את התרופה הזו? תודה רבה על תגובתך, אנחנו כל הזמן במעקב של נירולוג ופסיכיאטר.

מנהל פורום הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים