אל ווסת כמעט שנה בת 17 וחצי

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה

06/08/2019 | 01:50 | מאת: לירז

היי.. כבר כמעט שנה שאני נמצאת במן הפרעת אכילה בהכחשה.. תמיד הייתי ילדה רזה מאד אבל פתאום נכנס בי הפחד שאולי אני עלולה להשמין.. במהלך השנה הזו ירדתי 7 קילו כרגע אני 1.61 והמשקל שלי הוא 42 התזונה שלי דלה מאד ומורכבת לרוב מהפרכיות קוטג, מידי פעם ביצים וקצת בורגול הירידה במשקל שלי והתזונה שלי השפיעה גם על המחזור שלי שמתי לב שהמחזור מאחר לי בהרבה ואפילו בחודשים הלכתי לגינקולוג שאמר שזה בגלל תת המשקל ונתן לי לקחת לשבוע פרימולוט נור, עשיתי את זה וקבלתי אחרי שבוע אחר כך, שוב לא קבלתי כמה חודשים אז חזרתי אליו והוא אמר לי לעשות אותו דבר ושוב קיבלתי.לאחר מכן עד עכשיו( ארבעה חודשים)ששוב לא קיבלתי מחזור.. ביקשתי מרופא המשפחה הפניה לדיאטנית על מנת לעשות דיאטת השמנה ואני באמת מתכוונת ללכת התחלתי לפחד.. אני מפחדת שנושא המחזור הוא בלתי הפיך.. יש לי שתי שאלות האם כדאי לי שוב לקחת רק לשבוע את הפרימולוט נור? רק כדי לנקות את הגוף מהמחזור שעוד לא יצא ממנו? האם יכול להיות שהמחזור לא יחזור אלי? ממש מבקשת שתרגיעי אותי..

לקריאה נוספת והעמקה
06/08/2019 | 23:06 | מאת: צופה מהצד

תקשיבי הBMI שלך נמוך מאוד (16.2), אם את רוצה שהמחזור שלך יהיה סדיר אז תעלי במשקל תקשיבי לי, אני גם נפלתי לאנורקסיה ולקח זמן רב עד שהמחזור שלי הפך לסדיר, וזה קרה רק כשהחלמתי, מכיוון שההורמונים הנשיים מתפקדים רק כשיש רקמת שומן מינימלית אף אחד לא אמר לך להיות שמנה! אבל המשקל הנמוך שלך לא מאפשר מחזור סדיר תעלי קצת במשקל, תאכלי אוכל בריא ותעשי ספורט במתינות, כי את רוצה להביא ילדים לעולם... אל תחשבי על כלום כרגע! פשוט תאכלי! להיות בלי מחזור זה לפגוע בנשיות שלך, בכל כולך, וסתם אוכל לא אמור להרוס לך את כל החיים! תפסיקי לחשוב על שטויות ותאכלי!

שלום ברוב המקרים המחזור הוא בהחלט הפיך אז את יכולה להיות רגועה. מאמינה שברגע שתאכלי מאוזן ותעלי למשקל תקין עבורך המחזור יחזור להיות סדיר. בהצלחה אצל הדיאטנית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית

מנהלי פורום הפרעות אכילה