חולשה בגפיים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 47 מטופלת בכימוטרפייה עקב סרטן השד. טופלתי באדריאמיצין וציקלופוספמיד. כעת מקבלת טיפול בטקסול. לאחר טיפול הראשון בטקסול כבר הרגשתי עקצוץ בכפות ידיים ורגליים וגם חולשה בידיים ורגליים. השאלה שלי האם חולשה ברגליים שהרגשתי לאחר תחילת טיפול באדריאמיצין וגם חולשה ברגליים שחשתי מספר חודשים לפני טיפול כימי לאחר מחלת חום גבוה במשך חודשיים-שלושה זאת תופעה של נוירופתיה פריפרית בתודה וחולשה בידיים ורגליים.
שלום, רוני זה נשמע כמו פולינוירופתיה, יתכן על רקע טיפול כימי, לפעמים בעקבות המחלה הבסיסית או סיבות נוספות כמו חוסר ויטמין B12 או תת פעילות בלוטת התריס. צריך להיות במעקב אצל נוירולוג.