נגישות
נגישות

תחושה של שריפה בראש לאחר לקיחת רסקיו. עבר כבר שבוע והיא לא עוברת.

דיון מתוך פורום  נוירולוגיה - מבוגרים

20/06/2018 | 17:58 | מאת: ניקול ס.

שלום, כבר כמה חודשים אני מצליחה לישון רצוף מעבר לחמש שעות. עייפה וכואב הראש כל הזמן. פניתי לנוירולוגית שרשמה לי נוקטורנו (כדור שינה). לקחתי כדור אך התעוררתי לאחר ארבע שעות. כדי להירדם שוב לקחתי רסקיו (טיפות על בסיס פרחי באך). יום לאחר מכן הרגשתי ממש רע. תחושה שלא הרגשתי בחיים - שריפה בראש. לא הצלחתי כמעט לחשוב. התחושה הצליחה לעבור כמעט לאחר ריצה בערב. יום לאחר מכן, לא לקחתי את הנוקטורנו, אך שוב השתמשתי ברסקיו (באמצע הלילה כדי להירדם). חשבתי שהתחושה של השריפה באה מהכדור לכן לקחתי שוב רסקיו. אך גם הפעם הרסקיו לא השפיע טוב. התעוררתי אחרי שעה וחצי. בבוקר כבר התחילה התחושה של השריפה בראש. כבר שבוע שאני עם התחושה הזו. היא לא עוברת. אני לא מצליחה לישון רצוף יותר משעתיים שלוש. האם הרסקיו/הנוקטורנו פגעו לי בעצבים במוח? מה לעשות? איך לפתור את התחושה של השריפה? אני סטודנטית בתקופת מבחנים. לא מצליחה ללמוד כי אני לא ישנה. התחושה של השריפה לא עוברת. כשאני קמה בלילה אני מרגישה אותה, גם בריצה. (כאבי ראש שהייתי רגילה אליהם היו עוברים במהלך פעילות גופנית. היה כואב הראש רק אם לא ישנתי טוב.)

לקריאה נוספת והעמקה

לניקול שלום רב, נוקטורנו = Zopiclone. תרופה מוכרת. רסקיו = תערובת פרחים, שלא עברה הערכה של רשות תרופות כלשהי, ואינה מפורטת במקום שנגיש מידית. צריך לברר מדוע אינך מצליחה לישון. אין ז הנכון לנהל דו-שיח אבחנתי בהתכתבות פומבית. על כן -- שובי פני לנוירולוגית שראית. אם תרצי - אשמח לרואתך במרפאתי 077-777-9222. בברכת בריאות, כרמל ערמון

מנהל פורום נוירולוגיה - מבוגרים