טיפול לאור ממצאי MRI
דיון מתוך פורום טיפול פיזיותרפי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בסיכום ה- MRI נכתב: בלט דיסק בגובה c5-c6 מימין עם היצרות ניכרת של הפורמינה הימנית. היצרות הפורמינליות בגובה c6-c7 ללא היצרות משמעותית של תעלת השדרה. ללא עדות למיאלופתיה. מה אומרים ממצאי ה-MRI? האם טיפול פזיוטרפי יכולים לפתור את הבעיה?
שלום צילה הממצאים מראים שיש לחץ דיסקי צווארי שעשוי לגרום ללחץ עצבי על שורש העצב. פיזיותרפיסט יכול להקל על הכאב לסייע בהחזרת תנועה ולהדריך לתרגילי תנועה מתאימים