הפרעה בהולכה עצבית ברגל שמאל לאחר פריצת דיסק
דיון מתוך פורום טיפול פיזיותרפי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 50 בסוף אוגוסט אובחנתי עם פריצת דיסק בחוליית מותניים והקרנה לרגל שמאל. עשיתי דיקור ופיזיותרפיה שמעט עזרו אך אני עדיין סובל מכאבים בגב וברגל על בסיס יומיומי. הבוקר עשיתי EMG ואובחנתי הם הפרעה בהולכה עצבית ברגל והבודק אמר לי שזו פגיעה שתשאר תמיד. שאלתי היא האם זה נזק בלתי הפיך ומה ניתן לעשות מבחינה טיפולית (שהוא לא תרופתי)כדי לשקם את הרגל והגב או לפחות להקל על הכאבים ? תודה מראש תגובה
שלום קפיה. ההחלמה של פגיעה עצבית אורכת חודשים ויותר ולעיתים העצב לא משתקם לחלוטין. תרגול תנועה עצבי מסייע לשיקום העצב וגם להקלה על הכאבים. ממליץ שתפנה לפיזיותרפיסט לקבלת המלצות