התנפחות בירך בגלל מתיחה
דיון מתוך פורום טיפול פיזיותרפי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני חודשיים עשיתי תנועה לא טובה והרגשתי שמתחתי את הירך. לאחר מכן, שמתי לב שירך אחת נפוחה יותר מהאחרת, ויש בליטה שהיא נוקשה ולא עוברת בחלק הפנימי של הירך. אני יכולה לעשות הכל אבל מטריד אותי שהנפיחות לא יורדת. מה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב
שלום מור. ייתכן ונוצר קרע קטן בשריר או ברקמת החיבור הפציה שעוטפת את השריר. אם זה לא מכאבי ומפריע בפעילות אני מניח שזה יעזור מעצמו. אפשר לעשות בדיקת סונר (U.S) בהמלצת הרופא המטפל