בעיה שלא מזוהה. התעייפתי

דיון מתוך פורום  אורתופדיה - כללי

17/04/2016 | 09:56 | מאת: יעלי

היי, כבר שנה שכואבת לי הבטן התחתונה מימין, בגב התחתון וכל זה מקרין למפשעה ולרגל ימין, לפעמים צצה לה בליטה במפשעה ונעלמת, כבר שנה ששלחו אולי להמון בדיקות, פוריוצ, הרניה, תוספתן, אפילו הייתי לילה במחלקה הכירורגית, עברתי אצל אורולוגית, הילר, יועץ הקופה ועוד כמה רופאים ששכחתי את שמם, אף אחד לא זיהה מה יש לי, עשיתי סיטי שלא הצביע על בעיה ספציפית, אחרי כמעט כל ארוחה הבטן שלי מתנפחת מאוד, ההילר המליץ שאפסיק עם גלוטן, סוכר ואקח המון תוספים, לאחרונה הגעתי לרופא סיני צעיר שאומר שמה שיש לי זו כנראה בעיה/קרע בשריר ההיפוקאמפוס , התחלנו טיפול ובמקביל הלכתי לאורטופד ששלח אותי לMRI, קופ"ח לא אישרה לי סבסוד ונותרתי עם המון שאלות, אינני יודעת איך להמשיך מהנקודה הזאת אין אף רופא שמלווה אותי את כל התהליך ואני מנהלת אותו בעצמי, אשמח לדעה מקצועית לגבי העניין המאוד מכאיב שקורה לי בבטן, נכון לעכשיו אני לא יודעת מה לאכול ומה לא? והאם אפשר לחזור לעשות יוגה? אם זה אכן השריר הזה מהי הדרך לאמת את ההשערה הזו? המון תודה על תשומת הלב והסבלנות שבוע טוב

לקריאה נוספת והעמקה

ההיפוקמפוס אינו שריר אלא אזור במוח. מציע למצוא רופא שיהיה ה CASE MANAGER שלך. והתפקיד שלו יהיה להתעייף. הוא יכול להיות רופא המשפחה או אורתופד בעניין כאבים במפשעה. בעניין הנפיחות בבטן כדאי לגשת לגסטרואנטרולוג.

18/04/2016 | 09:40 | מאת: יעלי

התבלבלתי בשם, הכוונה היתה לשריר האיליופסואס, הייתי אצל גסטרו, אורולוגית וכל הנוגע בדבר, לצערי אף רופא לא לוקח את העניין ברצינות ולכן אני נותרתי עם כאבים שלא נפתרים. אל שריר הזה הגעתי תוך עזרה מרופא סיני, הילר, וסריקת גוף בביו קר, השאלה היא איך מזהים קרע בשריר הזה ברפואה הקונבניונאלית, MRI יזהה אותו?

מנהל פורום אורתופדיה - כללי