בעיות אכילה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, סבתא שלי בת 91. ברקע אלצהיימר. כבר יומיים שהיא לא אוכלת ולא שותה. כאשר נותנים לה מים היא מחזיקה אותם בפה ולא בולעת. כך זה נמשך עד שבסוף היא יורקת את המים. כשאומרים לה לבלוע זה גם לא עוזר. כל דבר אחר שהיא מכניסה לפה לא טעים לה או מתוק מידי. 1) מה ניתן לעשות כי המצב יכול להידרדר להתייבשות וגם ככה היא בתת תזונה. 2) קראתי על האופציה של PEG והזנה דרך צינורית מדופן הבטן. האם זה מתאים לגילה? תודה רבה.
אם זה יימשך כדאי יהיה להביאה למייון שם תקבל נוזלים, יישקל אשפוז במהלכו פג תהיה אחת האופציות שתישקל, וכן מתאים לגילה ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il