שלשולים בעקבות אנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, לפני כשבועיים לקחתי אנטיביוטיקה עקב דלקת שיניים. תחילה לקחתי אוגמנטין 500*3 למשך שלושה ימים, אך היו לי תופעות לוואי לא טובות כמו שלשולים ועייפות קשה. עברתי לדלאצין 150*3 ומצבי הכללי השתפר מאוד, אולם השלשולים לא פסקו. סיימתי לקחת את הכדורים לפני יותר משבוע. האם זה הגיוני שעדיין נמשכים השלשולים או שעליי לפנות לרופא? תודה רבה
ייתכן וזה שלשול קלאסי בשל אנטיביוטיקה שיכול להיות מוקל על ידי פרוביוטיקה וייתכן שלקית בתופעה שנקראת פסוידוממברנוס קוליטיס שדורשת תרבית צואה מיוחדת לחיידק בשם דיפיצילה ואז עליך לקבל טיפול מיוחד בשם פלג'יל כדאי לראות רופא ולהיבדק ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il