כאבים בבית השחי
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 30 בריאה ללא מחלות רקע ולא נותלת תרופות באופן קבוע לפני כחודש וחצי החלו לי כאבים בבית שחי הכאבים הם מין דיקורות כאלה.הכאבים הם לא כל הזמן (מידי פעם) בנוסף לכך התחילה לי גם נשירת שיער נוראית באותו זמן האם יש קשר לכך ומה זה יכול להיות.חוץ מיזה מרגישנ מצויין
קשה לי להאמין שיש קשר בעניין נשירת השיער כדאי לבדוק ברזל תפקודי תריס ויטמין בי 12 וכדאי לשקול ליטול אבץ בי 12 ומולטיויטמין לבדוק אם יש שומניות יתר או קשקשת הדורשת טיפול מקומי במקביל התלונה לגבי בית השחי בלתי ספציפית - כדאי לבדוק מקומי נוכחות בלוטה או נוכחות תהליך דלקתי או סתימת בלוטת זיעה בשל הדאודורנט - בבדיקת רופא כל טוב ד"ר ויינפאס רופא מומחה רפואת משפחה גמילה מעישון וירידה במשקל www.refoua.co.il