קפאין
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר! אמרו לי שצריכת קפאין ביחד עם אוכל לא מומלץ עקב זה שהספיגה של החלבון והכל לא טובה! אמרו לי שעדיף לעשות הפרדה של שעתיים בין הצריכה של קפאין לאכילה! ככה שאני נמנע לשתות קוקה קולה בזמן הארוחה, כי חשוב לי שכמות החלבון שאני צורך ייספג( אני מתאמן משקולות) האם כל זה נכון? ואם כן, האם דיאט קוקה קולה שרשום עליו ללא קפאין נותן לי אפשרות לשתות אותו במהלך הארוחה שאני עושה?
נכון תמנע גם מדיאט עדיף לך מכל הבחינות מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק " ד"ר מיכאל ויינפאס- רופא מומחה " וקבלו עצות על תזונה בריאה, צמחי מרפא ורפואה
תודה על התשובה. מדוע להימנע מדיאט קולה נטול קפאין!? מבחינת הספיגה של האוכל כמו חלבון ושומנים טובים וכ"ו זה לא מהווה בעיה נכון?