תוצאות מדאיגות !!!
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 31 להריון. בעקבות כאבים בידיים וברגליים ביצעתי בדיקת שקיעת דם שיצאה 96 וCRP שיצא 3. תפקודי כבד, LDH,ותפקודי כליות יצאו תקין.גם ספירת הדם יצאה תקינה למעט המוגלובין 11. האם התוצאות מדאיגות ??? אני יודעת ששקיעת דם יכולה לעלות מעט בהריון אבל האם זו לא עלייה מופרזת ??? מה עליי לעשות ו/או לבדוק ??? אודה על התייחסותכם המהירה...
שקיעת דם הוא ערך מאוד לא ספציפי הסיבה לעלייתו יכולה להיות מהרבה מאוד סיבות עלייך לחזור לרופא מטפל ולהשלים הבירור שיכול לכלול גם מדדים אימונולוגים אם יש כאבי פרקים אז לקחת סמנים הקשורים לכך כמו ANA RF ANTI DNA HEPATITIS C כמובן שכדאי לבדוק לחץ דם, חלבון בשתן, אם הבדיקה בוצעה במהלך מחלת חום אז זה ההסבר לערכים אבל לא ציינת שכך אין ספק שזה מצב שדורש מעקב של רופא במסגרת מרפאה הרבה הצלחה