ויטמין בי 6 12-
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני נוטל זה מספר שנים כדור ויטמין בי 6-12 במרשם רופא. זאל בגלל ברזל נמוך שהיה לי אז. האם לכדור Solgar VM-2000 60 Capsules יש איזה יתרון על הכדור הרגיל שאני לוקח. אני בן 60 סובל מסכרת קלה -המוגלובין 6.3 וערמונית מוגדלת. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ויטמיני בי 6 ובי 12 שהינך נוטל שייכים למשפחת ויטמיני ה בי ברזל הוא מירנל חוסר ברזל משלימים עי נטילת ברזל וחוסר ויטמין בי עי נטילת ויטמין בי אם היה חסר לך ברזל אז היה עליך לקבל ברזל לאחר בירור מה סיבת החסר כמובן המולטיויטמין של סולגר כשמשו כן הוא , שילוב של הרבה מאוד ויטמינים במינון נמוך